SOLNÁ KOMORA 2013

Solná komora v odpovědích na vaše otázky

/  / Centrum otázek a odpovědí / Rakousko / Solná komora 2013

Pokud je Solná komora cílem vaší cesty, najdete zde mnoho užitečných informací a také zodpovězené otázky našich čtenářů z roku 2013. Pokud se chcete také na něco zeptat, přejděte na formulář. V těchto zodpovězených otázkách se dočtete o cestě do Solné komory autem, o poplatcích na dálnicích, o ubytování, o tipech na výlety, o slevové kartě, o jezerech, o jeskyních, o solných dolech, o lanovkách a najdete zde také mnoho dalších informací o Solné komoře, na které se nás naši čtenáři dotázali.

Než začnete: pokyny, podmínky, soukromí
Zadat otázku: přes formulář,
Informace: reportáže, výlety, blog, vyhledávání

Vybavení: mapy, průvodci, slovníky, adaptér
Nástroje: mapa, překladač
Aktuálně: informace z MZV

# 16.07.2013, 12:50.
Mám dotaz. Jedeme za 14 dní do Solné komory s devítiletým synem a máme naplánováno několik výletů a chtěla bych se právě zeptat, zda jsem vybrala dobře, zda to devítileté dítě je schopné zvládnout. Jedná se o tyto výlety: Schafberg vláčkem nahoru pěšky, do St. Wolfgang dolů, Zwölferhorn lanovkou nahoru a dolů pěšky do St. Gilgen, k jezeru Schwarzensee pěšky ze Stroblu okolo jezera a zpět dolů cestou Sattelweg do Stroblu, Hoher Krippenstein, vyhlídku 5 fingers a pak pěšky dolů k jeskyním, po prohlídce jeskyní sestup dolů až k dolní stanici lanovky. Myslím, že ty první tři výlety by mohl dát u toho posledního si ale opravdu nejsem příliš jistá, zda zvládne sestup dolů, zda mám jet raději lanovkou, nahoru pojedeme určitě. Děkuji moc za informace. Kamila.

Předpokládáme, že máte na mysli trasu č. 662. Jedná se o středně obtížnou trasu. Těžko však radit, zda to Vaše dítě zvládne. Je to dost individuální. Pokud bychom se rozhodovali my, a víme, že by to náš syn v devíti letech zvládl, přesto bychom volili spíše než sestup procházku v horních atraktivních partiích a dolů bychom pak sjeli opět lanovkou. Maximálně bychom sestoupili k jeskyním a odtud pak dolů lanovkou.

# 26.06.2013, 12:09.
Mohli byste mi poradit, zda v okolí Wolfgangsee je možnost nějaké malé horské túry průchodné s kočárkem? Máme s sebou malé děti přibližně 4 roky a jedno mimino a rádi bychom se přeci jen prošli po kopcích. Děkuji. L.

Přímo nad jezerem Wolfgangsee se tyčí hora Schafberg, která především v dolních partiích nabízí pěkné cesty s výhledy na jezera. Nevíme ale, až do jaké výšky nebo zda i nahoru je možné vyjet s kočárkem. My jsme tam jeli vláčkem. Určitě ale doporučujeme zajet do Hallstattu, ze kterého stoupá údolí Echerntal. Celým údolím vede silnička, po které se dá bez problému vyjet až nahoru. Údolí nabízí nádherné pohledy na divoký potok, vodopády atd. Když nahoře odbočíte po silničce doprava, dojdete až k solným dolům.